• Zwroty i reklamacje


Zwroty

W przypadku zwrotu prosimy o wypełnienie przesłanego do Państwa formularza zwrotu lub napisanie następujących informacji:
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- nr konta i dane do przelewu klienta
oraz przesłanie go na adres e-mailowy: kontakt@veryme.pl lub dołączenie do wysyłanej paczki. Paczkę wraz z formularzem należy przesłać na adres hurtowni, z której dostarczono towar. 
Nie jest konieczne podanie przyczyny zwrotu. 

Informujemy, że NIE PRZYJMUJEMY paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane
konto bankowe Klienta do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
 
TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED
USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU.
KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT.

Reklamacje

W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie następujących informacji:
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- zwięzły opis wady produktu i okoliczności jej wystąpienia (w tym datę)
- zdjęcia uszkodzonego produktu
na adres e-mailowy: kontakt@veryme.pl lub numer telefonu +48 791 747 722. 

Po zgłoszeniu reklamacji prosimy czekać na kontakt ze strony Sklepu. Każdą reklamację rozpatrujemy w sposób indywidualny.